8/5/09

Ν οσταλγώ το άγγιγμα σου...
Ι λιγγος η απουσία σου... 
Ω χυρώνομαι στην σκέψη σου... 
Θ υσιάζω το άβατό μου... 
Ω ριμάζει το συναίσθημα... 

Κ αθοδηγώ την ψυχή μου... 
Α τενίζω την πορεία της... 
Π αλινδρομούν τρυφερά οι σφυγμοί μου... 
Ω θώ την ύλη μου μέσα σου... 
Σ πίθες ανατέλλουν στα κύτταρα... 

Π ατρίδα μου το στήθος σου... 
Ε στιάζω μόνιμη κατοικία... 
Ρ εμβάζω ολάκερο το κορμί σου... 
Ι χνηλατώ στα λευκά σου σπλάχνα... 
Ε ρωτεύομαι ανίατα την ανάσα σου... 
Ρ ακοσυλλέκτης του λόγου σου... 
Γ ονιμοποιώ αισθήσεις των στιγμών μας... 
Α γρυπνώ στην λάμψη των ματιών σου... 

Γ εωγραφώ διαδρομές πρωτόγνωρες... 
Ι εροτελεστίες στην επιφάνεια του ωκεανού μας... 
Α γναντεύοντας το απέραντο γαλάζιο... 

Σ μιλεύω τρυφερά την ευτυχία... 
Ε ρωτοτροπώ φλερτάροντας την ζωή... 
Ν άρκισσος καθρεφτίζομαι στην μορφή σου... 
Α γάπη ...

2 σχόλια: